Dlouho jste se trápil pocitem, že váš obchod není v ulici, která je podobnými obchody doslova nabitá, dost vidět. A vlastně to ani nebyl pouze váš pocit, protože mnoho vašich zákazníků se vám zmiňovalo o tom, že jim trvalo, než váš obchůdek objevili, neboť je to přece jen menší krámek a mezi všemi ostatními tak trochu zapadá do pozadí.

Už ho nikdo nemine

Takže jste usilovně přemýšlel, jak byste tento stav zvrátil a dostatečně na vaši prodejnu upozornil i ty, kteří ji zrovna nehledají, ovšem kdyby do ní vešli, tam by si tam také mohli něco koupit. A bylo vám hned jasné, že nějaké vývěsní štíty v různých podobách to nezmění, neboť jich je okolo mnoho podobných. Takže vaše rozhodnutí padlo na reklamní vlajky u vchodu a byl to dobrý nápad, protože ty vedle vás zatím nikdo jiný nemá.